Dankbetuigingen   



GESPREKSPARTERS VERHALEN

Dankbetuigingen van onze gesprekspartners bieden


waardevolle inzichten en feedback die essentieel zijn voor het succes van ons bedrijf. Door de ervaringen en meningen van onze gesprekspartners te verzamelen en te analyseren, kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren. Het is daarom van groot belang dat wij openstaan voor wat zij met ons delen en dankbaarheid tonen voor hun openheid. De verhalen van onze gesprekspartners zijn niet alleen een manier om waardering te tonen, maar ook een kans om te groeien en te innoveren.

Dank aan iedereen die bereid was zijn of haar verhaal met ons te delen.
(Wij gebruiken fictieve namen in verband met anonimiteit.)

 

Richard

Mobiel

"Het gesprek verliep netjes en met wederzijds respect. Precies zoals het hoort. Complimenten voor de vriendelijke toon!"

Lotte 

ADHD

Lotte zegt:

'Ad heeft me enorm geholpen bij het vinden van effectieve manieren om met mijn ADHD om te gaan. Dankzij de steun en begeleiding heb ik mijn diagnose beter kunnen begrijpen en strategieën kunnen ontwikkelen om de uitdagingen die daarmee gepaard gaan het hoofd te bieden. De kennis en expertise hebben me waardevolle inzichten en tools gegeven om mijn dagelijkse taken en verantwoordelijkheden beter georganiseerd en efficiënter uit te voeren. Ik ben Ad dankbaar voor zijn geduld en vertrouwen in mijn.'

Jolanda

Mooiste gesprek ooit gehad - C-PTSS

Cliëntgetuigenis, impact van een luisterend oor

"Mijn leven is veranderd dankzij u, Ad. Sinds mijn kindertijd draag ik zware trauma’s met me mee. Nu, op 53-jarige leeftijd, heb ik dat verleden nog steeds niet volledig kunnen verwerken, mede doordat ik jarenlang niet de juiste hulp kreeg. De afgelopen tien jaar functioneerde ik nauwelijks, en in de afgelopen vijf jaar voelde ik me emotioneel volledig uitgeput, alsof ik een kasplantje was geworden.


Maar na meerdere gesprekken met u, Ad, heb ik voor het eerst écht kunnen huilen. Het voelde alsof er een diepe blokkade in mijn lichaam werd opgeheven. Ik heb weer levenslust, voel me energieker en sta open voor sociale contacten. Voor het eerst in jaren heb ik de gordijnen weer open gedaan, en ik heb geen buddy meer nodig.


Heel veel dank voor uw steun. Door u durf ik weer naar de toekomst te kijken. Duizendmaal dank!"

Jeroen

Burn-oud

"Wat een fijne communicatie! De medewerker was rustig, behulpzaam en gaf duidelijk uitleg. Zelfs via de chat voelde ik het persoonlijke contact."

Erik 

Burn-oud

Erik deelt zijn ervaring:

'Het advies dat ik kreeg, heeft mijn energieniveau aanzienlijk verhoogd. In de huidige snelle wereld is het cruciaal om zelfzorg en welzijn prioriteit te geven om productief en gefocust te blijven. Door het advies op te volgen, heb ik positieve veranderingen in mijn dagelijkse routine kunnen aanbrengen, waardoor ik me energieker en gemotiveerder voel. Het is belangrijk om te beseffen welke impact kleine veranderingen kunnen hebben op je algehele energieniveau en open te staan ​​voor advies en begeleiding om een ​​optimale mentale en fysieke gezondheid te bereiken. Ik ben dankbaar voor het advies dat ik heb gekregen, omdat het echt een verschil heeft gemaakt in mijn energieniveau en algehele welzijn.

Henk 

Forensische psychiatrie

Ervaringsverhaal van Henk, cliënt uit de forensische psychiatrie

"Ik zal waarschijnlijk nooit volledig aan mijn omstandigheden ontkomen, maar ik wil u, Ad, mijn oprechte dank betuigen. Uw vermogen om met zoveel empathie naar mijn verhaal te luisteren, zonder oordeel over mijn verleden, heeft mij diep geraakt. Dat ik bij u vrijuit kon spreken, betekent veel voor mij." 


Thea ( PTSS )

Ruim een 120 minuten gebeld met een hele lieve medewerker Ad. Ik kon mijn verhaal kwijt. Zelf als professional maak je heftige dingen mee en ik vond het heel fijn om dit even blanco te kunnen delen. Bedankt .. ik ben een stuk rustiger.

Fijn dat er iemand kon luisteren en mee kon denken.



Dank je wel,  waren er maar mee zoals jij dan zag de wereld er heel anders uit. 

Ester

Ester - Persoonlijk probleem

"Het gesprek via mobiel verliep vlot en vriendelijk. Ik voelde me echt gehoord. Binnen tien minuten was mijn vraag opgelost, topservice!"

Anna 

Angst - Stress

Anna zegt:

'Dankzij Ad heb ik mijn stressniveau succesvol kunnen beheersen. Ad gaf me nuttige tips en technieken om met stress om te gaan en kalm te blijven in uitdagende situaties. Door middel van , ademhalingsoefeningen en het creëren van een gezonde balans tussen werk en privé heb ik mijn angst kunnen verminderen en mijn algehele welzijn kunnen verbeteren. Ad luisterend oor is van onschatbare waarde geweest om me te helpen de druk van het studentenleven te overwinnen en een gevoel van balans en gemoedsrust te behouden. Ik ben Ad dankbaar voor zijn steun en wijsheid, die me hebben geholpen een meer gecentreerd en stressvrij leven te leiden.

Dank je wel Ad. 

Bety 

Omgaan met een narcist toxische relatie

Betty zegt: '

Dankzij de GGZLuisterlijn heb ik mijn leven weer terug. Ik begrijp nu veel beter wat het betekent om met een narcistische en toxische relatie om te gaan. Ik waardeer het enorm dat je naar mijn verhaal hebt geluisterd.

Een dikke knuffel! aan Ad. 


Anoniem  C-PTSS

Na een traumatische gebeurtenis van seksueel misbruik had ik het geluk een betekenisvol gesprek te hebben met iemand genaamd Ad, die me de broodnodige steun en begeleiding gaf. de

empathische begrip van Ad en bereidheid om te luisteren hielpen me mijn emoties te verwerken en het genezingsproces te starten. Zijn woorden en advies waren troostend en bemoedigend, en ik ben dankbaar voor zijn meelevende hulp in een moeilijke tijd. De steun van Ad herinnerde me eraan hoe belangrijk het is om contact op te nemen met vertrouwde personen en hulp te zoeken, omdat zijn aanwezigheid een enorm verschil maakte in mijn herstelproces.

Dank je wel, ik voelde me echt gehoord.

unsplash